Müsahibələr
Məqalələr
Hamiləlik
Körpəyə qulluq
Qidalanma və inkişaf
Doğuş tipləri
Ana südü və əmizdirmənin xeyirləri
Sağlamlıq
Təlim və tərbiyyə
İnkişaf
Analar haqda hər şey
Bunları bilmək maraqlıdır
1 yaşına qədər olan körpələr
1 yaşından 5 yaşınadək olan körpələr
Video
Uşaq poliknikaları
Doğum evləri
Qadın konsultasiyası
Uşaq xəstəxanaları
Uşaq mahnıları
Dünyanın baldan şirin balaları
KİTAB (online sifariş)
PalSüd-ün məhsulları
Dayə
Fevral -2010 Müsabiqə
Namizədlər
Sayğac
Sayta daxil olanların sayı
loading...




Ailələr uşaqlarının məktəbdə müvəffəqiyyətli ola bilmələri üçün əllərindən gələni edərlər. Uşağın öyrənmə qabiliyyətini artıran müxtəlif oyuncaqlara və proqramlaşdırmaları qarşı uşağınızın öyrənmə qabiliyyətini və sağlamlığını inkişaf etdirmək üçün əmizdirmə ən yaxşı başlanğıcdır.

 

Əmizdirmənin faydaları indiki vaxtda hər kəs tərəfindən bilinməyə başladı. International Lactation Consultant Association başçısı Marsha Walkerə görə "Əmizdirilməyin və ana südünün körpənin böyüməsi və inkişafıyla əlaqədar təmin etdiyi əhəmiyyətli təsirləri bir çox araşdırma ortaya çıxarmaq üçün hələ işə davam etməkdədir." Yaxın zamanda edilən bir çox araşdırmayla ana südündəki komponentlərlə məsələn yağ turşuları ilə beyindəki sinir sisteminin inkişafı arasında bir əlaqə olduğu ortaya çıxarılmışdır.

 

Məsələn qulaq iltihabı körpələr və uşaqlar arasında çox sıx qarşılaşılan bir narahatlıqdır. Davamlı qulaq infeksiyasının təkrarlanması körpənin düzgün danışma və dil öyrənmə qabiliyyətinə mənfi təsir etməkdədir. Ancaq Walkerə görə ana südü böyük ölçüdə qulaq iltihabının ortaya çıxma ehtimalını azaltmaqdadır. Bu səbəbdən də xüsusi müalicələr tələb edən problemlərin ortaya çıxmasına maneə törədilər.

Əmizdirmə əsnasında ailələrin körpənin ağızında olan problemləri təyin etmə ehtimalı daha yüksəkdir. Basıq dil, dilin altındakı toxunun böyük ya da qalın olması vəziyyəti, əmizdirmə əsnasında və danışma əsnasında mənfi təsirlər yaradar. IBC laktasyon mütəxəssislərinin köməyiylə erkən diaqnoz edildiyində basıq dil müalicə edilə bilməkdədir.

 

Körpələrin ana südündən faydalana bilmələri üçün ailələrin məlumatlandırılması və dəstəklənilməsi lazımdır. Buna görə araşdırmaçılar siniflərdə əmizdirmə haqqında təhsil verilməsini əhəmiyyətlə vurğulamaqdadırlar.

 

New York Sağlamlıq Müəssisəsinin ilk və orta məktəblərdə əmizdirmə ilə əlaqədar fəaliyyətlərin öyrədilməsi lazımlı olduğunu müdafiə etməkdədir.

Yüksək təhsil, əmizdirmək üçün çox əhəmiyyətlidir. Universitetlər və kolleclər əmizdirməyi sağlamlıq, bəslənmə və insan elmləri tədris planlarına əlavə etməkdədir. Hətta bəziləri əmizdirməyi əkinçilik, ətraf elmləri, maşın və hüquq tədris planılarına da əlavə etməkdədir.

Walkerə görə "bütün körpələr ana südünün faydalarını sahip olmalıdır edir və IBCL mütəxəssisləri ailələrə çataraq onları ana südünün faydaları mövzusunda öyrətməyə davam edəcəklər. Məqsəd hər kəsin öyrədilərək əmizdirmək üçün doğru qərar vermələrini təmin etməkdir.

 

MƏQALƏLƏR / XƏBƏRLƏR
Tarix:12.03.2010
Hamilə qadının rejimi.
Tarix:12.03.2010
Necə gülürsünüz?
Tarix:11.03.2010
Uğursuz nigah qadınlarda nəyə səbəb ola bilər?
Tarix:11.03.2010
Keçirdiyiniz stressin səbəblərindən biri.
Tarix:10.03.2010
Hamilə qalmağın yolları.
Tarix:10.03.2010
Yorğunluğun səbəbləri.
Tarix:09.03.2010
Arıqlamağın bir neçə üsulu.
Tarix:09.03.2010
Gün ərzində nə qədər su içmək olar?
Tarix:08.03.2010
Beynəlxalq qadınlar günü.
Tarix:07.03.2010
Epilyasiya haqqında.
Tarix:07.03.2010
Körpənizi bakteriyalardan qoruyun.
Tarix:06.03.2010
Prezident qadınları təbrik etdi.
Tarix:06.03.2010
Gözəl gözlərə sahib olmaq üçün...
Tarix:05.03.2010
Özünüzü dəyərləndirin.
Tarix:05.03.2010
Xoşbəxt evliliyin sirri.
Tarix:04.03.2010
Yaddaşınızı möhkəmlədin.
Tarix:04.03.2010
Körpənin beynini fəaliyyətə gətirəcək oyunlar(6 - 12 ay).
Tarix:03.03.2010
Gözəlliyin düşmənləri.
Tarix:03.03.2010
Aborta "yox" deyək.
Tarix:02.03.2010
Yaz fəslinə hazırlaşın.
Tarix:02.03.2010
Vücudunuzdan narazısınız?
Tarix:01.03.2010
Uşağın cinsini 5-ci həftəsində öyrənin.
Tarix:01.03.2010
Yaşıl çayın üstünlükləri.
Tarix:27.02.2010
Əsl qadın necə olmalıdır?
Tarix:27.02.2010
Fast food uşaqlara ziyandır
Qaliblər
Mətbuatda Biz
"Dost"un birinci hissəsi yekunlaşdı
Mənbə: Ədalət qəzeti

ANA.az, AGAT və Arzumun "DOST" adlı layihəsi davam edir!
Mənbə: Həftə içi qəzeti

“Dost” 16 may tarixində gözdən əlil uşaqlar üçün Respublika Internat Orta Məktəbinin qonağı oldu
Mənbə: PressPost.az
Face Book
Səs vermə
(1245)
Yox (342)

Copyright © ANA.az
Site by : azDesign.ws